۱۳۸۹ مهر ۲۹, پنجشنبه

دکترای سوتی!

چند وقت پیش، مراقب آزمون کنکور دکتری بودم
یعنی به خدا اینایی که من دیدم همون فوقش لیسانس شون رو که گرفتند، خیلی خیلی هنر کردند
والا!

یکیشون اومده پیشم میگه شمارم فلانه و صندلیمو پیدا نمیکنم. میگم کارت تون ؟ یه کاغذ بهم نشون میده میگه اینا کارت.
نگا میکنم، میبینم کارت صندوق امانات دانشگاست. از رو شماره امانت میخاست صندلیشو پیدا کنه!
بهش که میگم، میگه: هــــــــااااا!

یکیشون صدام میکنه میگه: ببخشید کارت من تطبیق عکس نشده.
میگم: خب مال هیشکی هنوز نشده
میگه: نه، کارت من از اون هالوژنها!!! که همه دارن نداره
میگم: هولوگرام منظورتونه؟ پاسخنامه رو نگا کنید مال شمام داره
میگه: هــــــــاااا!

یکیشون چپ دست بود.استمپ رو بردم، انگشت بزنه رو پاسخنامه
انگشت دست چپش رو میاره میزنه!
میگم شما همیشه با دست چپ انگشت میزنین؟
یه نگا به دستاش میکنه. میگه: هــــــــااااا؟؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر